gsvster писал(а):Живлення штатне від прикурювача автомобіля.
Так не можна. Насправді у багатьох працює, хоч всі й знають, що так не можна, але рано чи пізно комусь не щастить й виникають глюки. Треба плюс тягнути окремим найкоротшим (в межах розумного) дротом напряму до акумулятора (не забудь запобіжник), а мінус щонайкоротшим дротом на масу. В ідеалі станція має бути пригвинчена безпосередньо на масу, але на практиці це в більшості випадків неможливо - зазвичай достатньо короткого дрота напряму до найближчої маси. Безпосередньо можна пригвинтити на масу станції, що мають з'ємну передню панель - основний блок десь на масі, а блок керування в зручному для користувача місці.
gsvster писал(а):Радейко було в ремонті і майстер казав що збуджується вихідний каскад чогось
Так станцію відремонтували?
gsvster писал(а):проблема в тангенті була, тангенту ремонтували теж
Так, може бути. Подробиць не знаєш? Майстер докладніше не розповідав?
gsvster писал(а):В мене два драгона і на одній тангенті чогось "гудить" дуже сильно, а на іншій вдалось заставити запрацювати.
Через те, що ні антена, ні станція не сидять на масі, виникає складна й непредбачувана система, яка може призводити до збудження справної станції через живлення та/або тангенту. З двох начебто однакових станцій одна ще працює, інша вже ні. Віще ти сам відповів на своє питання:
gsvster писал(а):Коли прикладаю корпус станції до металевого корпусу автомобіля, працює нормально на передачу. Прикручую на кріплення, а там є вже зазор між металевим корпусом автомобіля, збуджується.
Тут нема чого додати, треба було тільки пересвідчитись, що дійсно проблема в живленні - саме це я й тягнув з тебе.
Можливо, якщо антена була б врізана, а не на магніті, проблема б себе не проявила. А можливо й ні.